Inspired moments   /   seconds
1898319
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA

Takojšnje doseganje rezultatov in povečanje števila potrošnikov najlažje dosežemo z brezplačnimi vzorci in konkretnim preizkušanjem izdelkov. Na ta način preskočimo nekaj korakov v potrošnikovem procesu sprejemanja odločitev in kar takoj preidemo k odločitvi o nakupu. Raziskave kažejo, da več kot 55 odstotkov potrošnikov, ki brezplačni vzorec ocenijo kot kakovostnega in so z njim zadovoljni, v roku treh mesecev izdelek tudi kupijo.

V MPG-ju imamo znanje in izkušnje z lansiranjem najrazličnejših brezplačnih vzorcev in s tem povezanimi aktivnostmi. Ključ do uspeha je dobro premišljena strategija, s katero bo strošek za izdelavo vzorcev hitro poplačan in dobiček zagotovljen.

V tem sklopu vam nudimo:

  • oblikovno zasnovo
  • določanje ciljnega trga
  • regionalne, nacionalne in mednarodne kampanje
  • ena na ena, vlaganje in direktno pošto
  • načrtovanje poti
  • pogajanja s partnerji
  • upravljanje z načrtovanimi aktivnostmi